Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Eβδομαδιαίο "σχέδιο δράσης"!

Τις τελευταίες εβδομάδες οι δουλίτσες 
που έπρεπε να γίνουν ήταν αρκετές... 
Βάλε και κάποιους γάμους, κάποια βαφτίσια, 
2 - 3 σχολικές εκδηλώσεις, 
κάτι υποχρεώσεις με σεμινάρια
ένα μυαλό Π.Ε. (περιορισμένων ευθυνών)
είδα κι απόειδα...

Κάθισα, λοιπόν, και έγραψα σε ένα χαρτί πότε είχα τι.
Επειδή, όμως, το χαρτί που τα έγραψα 
και τα τρισάθλια βιαστικά μου γράμματα
προσέβαλαν την αισθητική μου
είπα να χρησιμοποιήσω 
τις "φοβερές" τεχνολογικές μου γνώσεις 
και να φτιάξω μια σελιδούλα 
για να οργανωθώ λιγουλάκι κι εγώ...

Έτσι, από εδώ και πέρα
όταν έρχεται μία από αυτές τις δύσκολες εβδομάδες
θα εκτυπώνω το "σχέδιο δράσης" μου,
θα το συμπληρώνω 
και θα το "αναρτώ" στο ψυγείο μου!

Όλα καλά, όλα ανθηρά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου